به بهانه تولدت(16)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت(16)

قلــــب من اندازه ی مشت منه.. مشـــتمو برای تـــو وا میکنم....

                           

                          

 غزل چشمهایت

قافیه دار نیست

اما وقتی میخوانمشان

ردیف ترین زن دنیا می شوم

دنیای شاعرانه ای است

تو را داشتن 

من و تو که باهمیم قافیه و ردیف جورهست :)

                                            

هیچ لذتی با لذتِ" مخاطب خاص " برابری نمی کند... :)

 

پ.نقرار نیست ؛ من اونجوری زندگی کنم که دنیا دوست داره ....قرارم نیست ؛ دنیا هم اونجوری بچرخه که من دوست دارم ... !!ا


خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا گاهی میرنجم از زمونه،حرفای چِــرت میزنم!!خوتم که میشناسیم!ببخش منو :X

 عااااااااااااااااااشق همین مردونگی هاتم!!دوسِت دارم مَردِمِهرَبونِ مَن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |